Tuesday, October 27, 2015

Adele o majčinstvu: Mislila sam da će biti lako, ali je je***o teško!

i-D Adele

Nakon povratka na muzičku scenu, Adele se vraća i na naslovne strane časopisa. Tako njen lik krasi naslovnu stranu magazina i-D u kome možete pročitati opširni intervju u kome pevačica, između ostalog, govori o majčinstvu, Amy Winehouse i o popularnosti.

O majčinstvu: "Mislila sam da će biti lako, ali je je***o teško! Mislila sam koliko teško može biti kad ima toliko roditelja na ovom svetu, ali prevarila sam se. Istovremeno je i teško i fenomenalno. Svakako je najbolja stvar koja mi se desila. Moj sin me tera da budem kreten, ali i da se osećam mladom. Ništa ne može više da me prizemlji nego klinac koji se šutira i odbija da uradi ono što mu kažem. Nekada se moj svet vrteo oko mene, a sada se vrti oko njega".

O uticaju Amy Winehouse: "Da nije bilo nje i njenog albuma 'Frank', nikada ne bih uzela gitaru u ruke. Ne bih napisala "Daydreamer", "Hometown Glory" ili "Someone Like You". Postoji pogrešna predstava u javnosti da smo nas dve bile drugarice - nismo. Jedva smo se poznavale. Jedno vreme smo išle u istu školu i to je to. Međutim, ja je obožavam i ponavljam da nije bilo nje i tog albuma, ja se ne bih bavila muzikom".

O popularnosti: "Plašim je se. Plašim se da me ne uništi. Plašim se da se ne izgubim i pretvorim u ljude koje volim muzičkim srcem. Plašim se da ljudi koje volim ne pomisle da su me izgubili, kao u onom triku u emisiji "Stars In Their Eyes" kada uđeš u dim kao jedna osoba, a izađeš kao druga. Brinem se da me ne gledaju kako ulazim u dim iz kog nikad ne izađem. Ta popularnost je pomalo otrovna, a ja imam dovoljno otrova u svom telu - ne treba mi još! To ne znači da pokušavam da budem nepoznata, ali trudim se da živim normalan život, jer niko ne želi da sluša pesme ljudi koji su izgubili dodir sa realnošću. Recimo da živim normalan život za svoje fanove.

Pokazatelj koliko je Adele stalo do zaštite privatnosti je taj da dugo nije želela da otkrije ime svog sina (Angelo), dok se o njenom radu na pesmama jako malo znalo. Tako je producent pesme "Hello", Greg Kurstin, izjavio da su pesmu završili još tokom zime 2014. godine, ali da mu je bilo zabranjeno da priča, što mu je, kako kaže, veoma teško palo, a mi ga potpuno razumemo :)

Kompletan intervju sa Adele možete pročitati ovde

No comments:

Post a Comment