Saturday, October 24, 2015

Adele: Malo je falilo da napustim muziku

Adele Says She'll Ditch Naming Albums After Her Age

Fanovi širom sveta su se obradovali tome da konačno mogu da čuju novi single Adele. Nova pesma, "Hello", dočekana je sa velikim oduševljenjem i trenutno se nalazi na prvom mestu iTunes liste u blizu 90 zemalja, što je apsolutni rekord. Međutim, pevačica je u intervjuu za BBC Radio 2 rekla da je ozbiljno razmišljala o tome da se ne vrati muzici:
-Kada sam postala majka sve je nekako usporilo. Briga o detetu mi je, normalno oduzela mnogo vremena i kada sam konačno pomislila da sam spremna da se vratim muzici, ispostavilo se da nisam. Nekoliko puta sam se osetilo isprazno i pomislila da više nemam šta da kažem, da sam svetu ponudila sve što imam, a nisam želela da objavim album samo da bih ga objavila. Ipak, kako je vreme prolazilo ispostavilo se da jesam spremna, samo što se sve odužilo - rekla je Adele.
Adele je u drugom intervjuu potvrdila i da više neće nazivati albume po broju godina koje je imala kada su nastajali, kao i da već ima ideju kako će joj se zvati sledeći album!
-Volim da albume nazivam po godinama kada su nastajali, jer oni oslikavaju važne momente u mom životu u određenom periodu. Osim toga, kada ih slušam hronološki shvatam kako sam se menjala. Kako su se menjala moja osećanja i razmišljanja prema sebi i drugima. I svaki put pre nego što počnem da pišem na početku sveske napišem velikom slovima broj godina koji imam u tom trenutku. Ipak, to više neću da radim. Čak sam smislila ime za svoj sledeći album. Zvaće se Adele. Ne šalim se.
Iako nazivi njenih albuma nisu previše kreativni, to se ne može reći za njene pesme koje svet iznova sa oduševljenjem prihvata. Odlične kritike dobio je i spot za pesmu "Hello" za koji pevačica kaže da uprkos tome što nije ni po čemu revolucionaran, za nju predstavlja najbolji spot u karijeri.

Nama je drago da je sve ispalo kako treba i s nestrpljenjem očekujemo 20. novembar, kada će novi album, "25" biti objavljen.

 

No comments:

Post a Comment