Wednesday, October 21, 2015

Adele zvanično potvrdila naziv novog albuma - prvi single stiže 30. oktobra!


Ono o čemu se dugo spekulisalo, sada je zvanično potvrđeno - novi album Adele zove se "25"! Pevačica je ovo sama potvrdila na svom FB profilu putem pisma u kome je detaljno objasnila šta je bila glavna inspiriacija iza ovog izdanja. Ona se, takođe, izvinila što joj je trebalo toliko vremena da završi treći studijski album.

"Provela sam čitav život želeći nešto. Uvek sam želela da budem starija, da sam na drugom mestu, želeći da se setim i želeći da zaboravim. Moj poslednji album je bio o raskidu, a ako bi trebalo ovom da dam neko obeležje, to bi bio album o pomirenju. Mirim se sama sa sobom. Sa izgubljenim vremenom. Sa svime onim što jesam i nisam uradila. Kada sam napunila 25, to je bio preokret za mene. Klackala sam se na ivici adolescencije i odrasle osobe", napisala je, između ostalog, Adele u pismu koje je objavila na društvenim mrežama i koje u originalu možete pročitati ispod ovog posta.

Iako se zvanični datum objavljivanja ne pominje, BBC Radio 1  je saopštio da će prvi single imati svetsku premijeru baš na njihovoj stanici 30. oktobra, što znači da će se album, najverovatnije, u prodaji naći 20. novembra kako je i ranije najavljeno.

Sa "25" Adele nastavlja tradiciju da albumima daje ime po broju godina koje je pevačica imala kada su ti albumu nastajali. Tako će novo izdanje naslediti "21" koji je objavljen pre skoro pet godina i koji je prodat u 30 miliona primeraka širom sveta.

No comments:

Post a Comment