Monday, August 8, 2011

Adele: Nisam legenda


Iako su njeni albumi na vrhovima gotovo svih top-lista, Adele je i dalje prizemna i trudi se da živi potpuno normalno. Titule poput "diva" i "legenda" koje se često mogu pročitati u novinama joj, kako kaže, ne prijaju. Za britanski The Sun ona je rekla:
"Jedino pevači koje slušam i koji me inspirišu mogu biti legende. Ja čak sebe ne smatram pevačicom. Za mene su pevačice Etta James, Aretha Franklin i Billie Holiday", kaže Adele.
Dok se priprema za nastup na MTV VMA dodeli, ona sprema i treći album koji će biti inspirisan country muzikom.
"Dugo sam na turneji i često slušam country muziku. Naišla sam na mnogo predivnih melodija i tekstova u američkim muzičkim stilovima i to je glavna inspiracija za moj sledeći album", zaključuje ona.

No comments:

Post a Comment