Thursday, June 9, 2011

Adele ne želi da ostavi cigarete


Iako je priznala da pušenje šteti njenom glasu, mlada pevačica je rekla da ne može da ostavi cigarete, kao i da bi se pre odrekla karijere. 
Adele često ima probleme sa laringitisom i tim povodom je rekla:
"Ostavila sam cigarete na dva meseca i bila sam jebeno nervozna. Imala sam laringitis nedelju dana pre objavljivanja albuma i bilo je zastrašujuće. Ostavila sam cigarete, kafu, nisam pila alkoholna pića niti jela začinjenu hranu. Bilo je dosadno. Preko televizije sam gledala kako moj album dolazi do vrhova top-lista, a nisam mogla da pričam ni sa kim. Primetila sam da zvučim bolje kad ne pušim, ali radije bih da mi glas zvuči "usrano" nego da se odreknem zadovoljstva".
Zbog laringitisa, Adele je morala da otkaže preostale koncerte na američkoj turneji. Nadam se da će bar smanjiti pušenje, kako bi joj ovaj fantastičan glas trajao još mnogo godina :)

No comments:

Post a Comment