Saturday, October 8, 2011

Adele nije sigurna da bi dobro prošla sa veselim pesmama


Oba albuma Adele, "19" i "21", za temu imaju bolne raskide, pa su samim tim i pesme mračne. Zbog toga ona razmišlja kako bi fanovi reagovali na pozitivnije pesme. U intervjuu za Look magazin ona je izjavila.
"Volim da pišem brže pesme, ali razmišljam šta bi bilo da objavim album sa veselim pesmama. Plašim se da bi fanovi mogli da kažu da sam bolja kada sam tužna i jadna. Međutim, to je van moje kontrole. Sigurno neću biti sama i namerno ulaziti u loše veze samo da bih pisala tužne pesme. Muzika me čini neustrašivom. Doživljavam je kao neku vrstu jeftine terapije. Najlakše mi je da kroz pesmu kažem kako se osećam", zaključuje ova pevačica koja je prodala preko 15 miliona albuma u karijeri.

No comments:

Post a Comment